Mit csinál egy digitális marketing menedzser?

digital_marketing_manager

A digitális marketing menedzser hosszú távú digitális marketingkampányokat és rövid távú hirdetési technikákat fejleszt, valósít meg és felügyel digitális platformokon keresztül. Ez a szerep megköveteli a márkaismertség növelését, a forgalom a vállalat webhelyére irányítását és az értékesítési potenciálok generálását.

A digitális marketing menedzserek felügyelik és együttműködnek a marketingcsapattal és számos területen nyújtanak támogatást, például:

Új digitális csatornák és eszközök azonosítása és tesztelése

Új marketing és a legújabb trendek kutatása és megvalósítása

A befektetések megtérülésének (ROI) és a kulcsfontosságú teljesítménymutatóknak (KPI-k) mérése és jelentése

Webelemző eszközök használata a webhely forgalmának figyelésére

Új kampányötletek és növekedési stratégiák ötletelése

Segíts optimalizálni a felhasználói élményt a cég weboldalán és segít a nyitóoldal létrehozásában

A fogyasztói vásárlási magatartás nyomon követése

Potenciális ügyfelek megszerzése és vásárlókká alakítása

Marketingkampányok optimalizálása, beleértve az e-mail marketinget, a közösségi médiát és a digitális hirdetéseket

Kampánycsomagok készítése a kiindulási pontok, a működés és az eredmények bemutatására

Kampányok bemutatása az egész csapatnak

A projektekkel és azok sikereivel kapcsolatos kérdések megválaszolása a menedzsmentnek, az ügyfeleknek és az érintetteknek

A márkanagykövetek és statisztikáik vizsgálata

Különböző befolyásolók felfedezése, amelyekkel egész évben és konkrét kampányokhoz dolgozhat

Együttműködés az influencerekkel annak biztosítása érdekében, hogy a márkához igazodó tartalmat hozzanak létre, közzétegyenek egy egyeztetett időpontban és kezeljék a pozitív vagy negatív megjegyzéseket.