Blog

Blog

markaidentitas

9 lépés az erős márkaidentitás kialakításához (tippekkel)

Az, hogy az ügyfelek hogyan tekintenek egy adott vállalatra, szervezetre vagy termékre, hatással lehet a vásárlási trendekre és a vásárlói hűségre. A következetes marketing és üzenetküldés révén kifejlesztett szilárd márkaidentitásnak köszönhetően a cég növelheti ügyfelek hűségét. A márka identitásának Read more

creative-taktika

Márkaépítés kreatív módon

Biztosan elgondolkoztál már hogyan segíthetnéd a márkád megjegyezhetőségét erősíteni. Összegyűjtöttünk néhány eszközt, amivel ezt megteheted.

Mik azok a kreatív márkaépítési taktikák?

A kreatív márkaépítési taktikák olyan stratégiai és innovatív módszerek, amelyeket a márkaépítéssel foglalkozó szakemberek alkalmaznak egy márka bemutatására, Read more

creative-manager

Minden, amit a creative managerről tudtál, de nem sejtetted

A cím lehetett volna útmutató tévelygőknek, de mi hiszünk benne, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb álom feladatot, hozza is a szél bármerről is, így a creative manager is egy szakma, ami tanulható. Ha eddig Te is eljutottál, gondoljuk Read more

creative-manager

Mi a különbség a creative manager és a brand manager között?

Elképzelhető, hogy ez a kérdés már felmerült benned, így kísérletet teszünk egy nagyon gyors áttekintésre, hogy egyértelmű legyen megbízóként kitől milyen megoldások várhatók egy adott helyzetben.

Ki a brand manager és mivel foglalkozik?

A brand manager olyan szakember, aki Read more

seo-kreativ-ugynokseg

Te foglalkozol a SEO-val az online marketingedben?

Mielőtt megnéznénk, hogy miért fontos a SEO egy gyors fogalom tisztázást engedj meg.

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) egy olyan folyamat, amelynek célja, hogy növelje egy weboldal vagy weboldal tartalmának láthatóságát a keresőmotorok organikus (nem fizetett) találati Read more

social-media

A hatékony social media stratégia

Szerintünk Te is azok közé a cégvezetők közé tartozol, akik nem kérdőjelezik meg a vállalkozása/cége online jelenlétének szükségességét. Gondolom beláttad, hogy attól, hogy nem vagy jelen, a versenytársak igen. De vajon elegendő pusztán jelen lenni és posztolni vagy valami Read more

kampány-kiszervezés

Miért érdemes kiszervezni a kampányaidat?

Akár induló vállalkozás vagy akár már régóta jelen vagy a piacon, visszatérő kérdés lehet, hogy mégis mi legyen a marketinggel, mi legyen a kampányokkal? Kiszervezzem vagy legyen egy állandó, külön erre a feladatra dedikált kolléga? Kreatív kampányok kiszervezése lehet Read more

márkahűség

Márkahűség – a sikerhez vezető út

Biztosan elgondolkodtál már azon, hogy mik azok a kulcsfontosságú elemek, amik egy vállalkozás/márka sikeréhez vezetnek?

Természetesen az alaposan átgondolt stratégia, a célok meghatározása, a jól megjegyezhető,

arculat  nélkülözhetetlen, de van ami még ennél is fontosabb, a lojális ügyfelek Read more

Mi az a buyer persona?

A „buyer persona” egy marketing fogalom, amely egy konkrét vásárlói személyazonosságot és viselkedési jellemzőket foglal magában, amelyeket egy adott termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő potenciális vásárlóra vonatkoztatnak. Ez egyfajta fiktív karakter, amelyet a vállalatok vagy vállalkozások létrehoznak annak Read more

online marketing-cover

Mozaikszavak az online marketingben

Veled is előfordult már, hogy online marketing megbeszélésen egy egy 3 betűs mozaik szónál elbizonytalanodtál, hogy mit is jelent? Teljesen rendben van. Összegyűjtöttük a leggyakoribbakat, hogy ez már ne okozzon gondot a későbbiekben.

Nézzük is a leggyakoribbakat.

CPA (Cost Read more