Az, hogy az ügyfelek hogyan tekintenek egy adott vállalatra, szervezetre vagy termékre, hatással lehet a vásárlási trendekre és a vásárlói hűségre. A következetes marketing és üzenetküldés révén kifejlesztett szilárd márkaidentitásnak köszönhetően a cég növelheti ügyfelek hűségét. A márka identitásának Read more
Blog
Blog
Márkaépítés kreatív módon
Biztosan elgondolkoztál már hogyan segíthetnéd a márkád megjegyezhetőségét erősíteni. Összegyűjtöttünk néhány eszközt, amivel ezt megteheted.
Mik azok a kreatív márkaépítési taktikák?
A kreatív márkaépítési taktikák olyan stratégiai és innovatív módszerek, amelyeket a márkaépítéssel foglalkozó szakemberek alkalmaznak egy márka bemutatására, Read more
Minden, amit a creative managerről tudtál, de nem sejtetted
A cím lehetett volna útmutató tévelygőknek, de mi hiszünk benne, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb álom feladatot, hozza is a szél bármerről is, így a creative manager is egy szakma, ami tanulható. Ha eddig Te is eljutottál, gondoljuk Read more
Mi a különbség a creative manager és a brand manager között?
Elképzelhető, hogy ez a kérdés már felmerült benned, így kísérletet teszünk egy nagyon gyors áttekintésre, hogy egyértelmű legyen megbízóként kitől milyen megoldások várhatók egy adott helyzetben.
Ki a brand manager és mivel foglalkozik?
A brand manager olyan szakember, aki Read more
Te foglalkozol a SEO-val az online marketingedben?
Mielőtt megnéznénk, hogy miért fontos a SEO egy gyors fogalom tisztázást engedj meg.
A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) egy olyan folyamat, amelynek célja, hogy növelje egy weboldal vagy weboldal tartalmának láthatóságát a keresőmotorok organikus (nem fizetett) találati Read more
A hatékony social media stratégia
Szerintünk Te is azok közé a cégvezetők közé tartozol, akik nem kérdőjelezik meg a vállalkozása/cége online jelenlétének szükségességét. Gondolom beláttad, hogy attól, hogy nem vagy jelen, a versenytársak igen. De vajon elegendő pusztán jelen lenni és posztolni vagy valami Read more
Miért érdemes kiszervezni a kampányaidat?
Akár induló vállalkozás vagy akár már régóta jelen vagy a piacon, visszatérő kérdés lehet, hogy mégis mi legyen a marketinggel, mi legyen a kampányokkal? Kiszervezzem vagy legyen egy állandó, külön erre a feladatra dedikált kolléga? Kreatív kampányok kiszervezése lehet Read more
Márkahűség – a sikerhez vezető út
Biztosan elgondolkodtál már azon, hogy mik azok a kulcsfontosságú elemek, amik egy vállalkozás/márka sikeréhez vezetnek?
Természetesen az alaposan átgondolt stratégia, a célok meghatározása, a jól megjegyezhető,
arculat nélkülözhetetlen, de van ami még ennél is fontosabb, a lojális ügyfelek Read more
Mi az a buyer persona?
A „buyer persona” egy marketing fogalom, amely egy konkrét vásárlói személyazonosságot és viselkedési jellemzőket foglal magában, amelyeket egy adott termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő potenciális vásárlóra vonatkoztatnak. Ez egyfajta fiktív karakter, amelyet a vállalatok vagy vállalkozások létrehoznak annak Read more
Mozaikszavak az online marketingben
Veled is előfordult már, hogy online marketing megbeszélésen egy egy 3 betűs mozaik szónál elbizonytalanodtál, hogy mit is jelent? Teljesen rendben van. Összegyűjtöttük a leggyakoribbakat, hogy ez már ne okozzon gondot a későbbiekben.
Nézzük is a leggyakoribbakat.