Blog

Blog

A kreatív projektek menedzselésének 4 szakasza

A kreatív projektek menedzselésének több szakasza van, többek között:

  1. BriefingA folyamatnak ebben a szakaszában az ügyfél – akár belső, akár külső – tájékoztatja a vállalatot a projekttel kapcsolatos elvárásairól. Ide tartozik például annak kijelentése, hogy az ügyfél egy Read more
kreatív projektmenedzsment

Mi a kreatív projektmenedzsment?

A projektmenedzsment alapvető része a vállalkozás működtetésének, mivel a projektek növelik a szervezet potenciális teljesítményét, és magasabb szintű bevételhez vezetnek. A jobb irányítás azt jelenti, hogy minden egyes projekt teljesítményét maximalizáljuk, és minden alkalmazott hatékonyabban járul hozzá a feladataihoz. Read more

Creative Agency

Kreativitás vs. innováció

A vállalkozások a problémák megoldása és a megoldások megalkotása során új gondolkodásmódot alkalmaznak, hogy lehetőség szerint versenyelőnyre tegyenek szert ellenfeleikkel szemben. A kreativitás és az innováció felkarolása áll e produktív változások középpontjában, és azok a vállalkozások, amelyek képzik és Read more

creative director

Hogyan legyek creative director?

Csak mert sokan kérdeztétek…

Kreatív igazgatóvá válással szervezet tartalomalkotásának középpontjába kerülsz. A szerepkör lehetőséget ad arra, hogy innovatív módszereket dolgozz ki a célközönség eléréséhez vonzó tartalmakon keresztül. A kreatív igazgató kreatív csapatokat vezet, segít nekik tartalmat készíteni különféle célokra, Read more

creative director vs. art director

Art director vs. creative director

Művészeti igazgató vs kreatív igazgató: mi a különbség?

Ha érdekel egy kreatív karrier, és szeretnél vezető pozícióba benőni, akkor egy kreatív vagy művészeti irányító munka lehet az ideális szerep számodra. Ezek a karrierek tökéletesen illeszkednek azoknak az egyéneknek, akik Read more

kreativ brief

Mi az a kreatív brief?

A kreatív brief (összefoglaló) általában egy vagy két oldalas dokumentum, amely tömör magyarázatot ad a projekt vagy kampány részleteiről. Leírja az ügyfél ötletét és jövőképét, beleértve a márkanyilatkozatot, áttekintést a kampány hátteréről és célkitűzéseiről, a kampány által kínált megoldásról, Read more

kreativitás

Kreativitás

A kreativitás értékes munkahelyi készség, mert hasznos eszköz lehet új ötletek kidolgozásához, a hatékonyság növeléséhez és az összetett problémák megoldásának kidolgozásához. Bár bizonyos formákban rendelkezhet természetes kreativitás készségeivel, ez egy olyan készség, amely idővel megtanulható és fejleszthető. Ebben a Read more

márkaismertség

A márkaismertség mérése 11 különböző módon

A marketingszakemberek gyakran a márkaismertséget helyezik előtérbe marketing tevékenységeik során. A márkaismertségnek számos előnnyel járhat, a márka felismerhetőségétől a célközönség bővítéséig. A márkaismertség fontosságának és mérésének megértése fontos lépés a marketingfolyamatok javítása felé, és közvetlenül befolyásolhatja bevételszerzési képességét és Read more

Márkaismertségi kampány lebonyolítása: teljes útmutató

A márkaismertség gyakran a vásárló útjának első lépése. Amikor a potenciális vásárlók ismerik a márkát és az általa kínált termékeket, ösztönözhetik őket a vásárlásra. A márkaismertségnövelő kampány indítása segíthet növelni a vállalat hírnevét és új ügyfeleket vonzani.

Ebben a Read more

Retargeting vs. Remarketing: definíciók és különbségek

A marketingcsapatok különféle stratégiákat alkalmaznak arra, hogy az ügyfeleket a termékek és szolgáltatások online megvásárlására ösztönözzék. Az online értékesítés növelésének két általános módszere az újracélzás és a remarketing, amelyek speciális hirdetéseket használnak, hogy megszólítsák az ügyfelek meghatározott csoportjait. A Read more