A „dobozon kívüli gondolkodás” kifejezés magában foglalja a problémák kreatív megközelítését a hagyományosabb gondolkodásmóddal szemben. Ez magában foglalja a probléma más szemszögből való szemlélését, és segíthet hatékony megoldások létrehozásában. Ha megtanul a dobozon kívül gondolkodni, az előnyös lehet a Read more
Blog
Blog
Mi az a márkapozíciós stratégia? (És hogyan készítsünk egyet)
Azok a vállalatok, akik erősen szeretnének fenntartani ügyfeleikkel kapcsolatot, fontolóra vehetik, hogyan tehetik emlékezetessé márkaépítésüket. Annak érdekében, hogy továbbra is kézben tartsák a márka narratíváját, a vállalatok hosszú távú tervet dolgoznak ki, magukban foglalják egy márkaimázs kialakítását. Azok a Read more
Mi az a márka asszociáció?
Amikor a fogyasztók meglátják egy márka termékeit, szolgáltatásait vagy hirdetéseit, azonnal hozzárendelik egy egyedi attribútumkészlethez. A fogyasztók a márkát a logójához, az általa megoldott problémákhoz, egy hírességhez, a közösségi média befolyásolóihoz vagy a vállalati társadalmi felelősségvállaláshoz köthetik. Ha tudjuk, Read more
A márka értékének mérése (teljes útmutató és meghatározás)
A márka egy név, kifejezés, design, szimbólum vagy egyéb jellemző, amely megkülönbözteti az egyik eladó termékét a többi eladó termékétől és a márkaépítés e megkülönböztető jegyek létrehozásának folyamata. A márkájuk értékének ismerete megmutathatja a vállalatoknak, hogy mennyire erős, és Read more
Mi az a brandmarketing?
A brandmarketing emlékezetes benyomást kelt a fogyasztókban, és tájékoztatja őket arról, hogy mit várhatnak el egy vállalkozástól. Brandmarketing-szakemberként fontos egy vállalat hírnevének fejlesztése és megőrzése, mert ez befolyásolhatja a sikerét. A brandmarketing megértése segíthet megkülönböztetni egy vállalatot versenytársaitól és Read more
Mi a márkafejlesztés, és hogyan használják a cégek?
A márkafejlesztés kulcsfontosságú üzleti marketingstratégia. Az erőteljes márkaépítés segíthet megkülönböztetni a vállalat termékeit, szolgáltatásait és imázsát a versenytársaktól, ami potenciálisan növelheti piacát és profitot termelhet. A márkafejlesztési stratégiák elsajátítása segíthet egy olyan márka létrehozásában, amely illeszkedik a szervezet jövőképéhez Read more
Boldog ügyfelek
Tippek a hűség és az elégedettség javításához
Ha valaha is dolgoztál ügyfélszolgálati szerepkörben, valószínűleg foglalkoznod kellett az ügyfelek visszajelzéseivel. Míg a kevésbé elégedett ügyfelek azonosítása gyakran egyszerű, az elégedett ügyfelek azonosítása némileg kihívást jelenthet. A boldog vásárló létrehozásához és Read more
Ügyfélhűség vs. márkahűség: fő különbségek
Ha üzleti, marketing vagy értékesítési területen dolgozol, tudod, hogy létezik két olyan mérőszám, amelyet nyomon követhetsz és javíthatsz, ez a vásárlói hűség és a márkahűség. A vásárlói hűség és a márkahűség hasonló, de eltérő mérőszámok, amelyek azt mérik, hogy Read more
Mi az a márka, és hogyan lehet erős márkát építeni?
A márka a legkritikusabb marketingeszköz, amelyet egy vállalat arra használ, hogy a leendő vásárlók figyelmének középpontjában maradjon. A piacon lévő vállalkozások és cégek a márkát és a márkastratégiát arra használják, hogy kitűnjenek a versenytársaktól vagy a hasonló termékektől.
Mi a stratéga szerepe és mivel jár?
Sok vállalatnak vannak olyan dedikált csapattagjai és vezetői, akik irányítják és vezetik üzleti stratégiájukat. Segítségük nélkül a vállalkozások nehezen tudnák kihasználni az országos vagy globális szinten változó tendenciákat. A stratégai pozíciók folyamatosan változnak, és az évtizedek során óriási mértékben Read more