Egy kreatív szakember és a mesterséges intelligencia (MI) algoritmusának együttműködése sokféle módon valósulhat meg, attól függően, hogy milyen területen tevékenykedik a szakember (például író, képzőművész, zeneszerző stb.). Itt van néhány általános módja annak, hogy egy kreatív szakember hogyan dolgozhat Read more
Blog
Blog

Mesterséges intelligencia – társ a mindennapokban?
Biztosan Te is elgondolkoztál már azon, hogyan tudunk kapcsolódni egy „algoritmushoz”.
A kreativitás és a mesterséges intelligencia (MI) kapcsolata egyre inkább az érdeklődés középpontjába kerül, mivel az MI technológiák fejlődése új lehetőségeket teremt a kreatív iparágakban. Íme néhány mód, Read more

Hirdetések a mesterséges intelligencia korában
A mesterséges intelligencia (MI) jelentős hatást gyakorol a reklámiparra, számos területen növelve a hatékonyságot és a kreativitást. Az alábbiakban bemutatok néhány konkrét példát és módszert, amelyekkel az MI hozzájárul a hirdetési folyamatokhoz:
1. Célzott hirdetések
- Adatfeldolgozás és elemzés: Az Read more

Hogyan legyünk boldogok a munkahelyen
A munkád az, ahol általában a legtöbb órát töltöd a héten, ezért elengedhetetlen, hogy örömödet leld benne. Ha megtanulod, hogyan legyél boldogabb a karrieredben, az javíthatja a munkával való elégedettséget, és motiválhat a karriered folyamatos fejlődésére. Ebben a cikkben Read more

Hogyan kapcsolódik össze a kreativitás a mesterséges intelligenciával?
Az MI és az emberi kreativitás közötti kapcsolat dinamikus és kölcsönös. Az MI nem helyettesíti az emberi kreativitást, hanem kiegészíti és támogatja azt. Az emberi kreativitás továbbra is kulcsfontosságú lesz, az MI pedig eszközként szolgálhat a kreatív folyamatok új Read more

Mit csinál egy közösségi média menedzser?
A közösségi média menedzserek felügyelik a márkák jelenlétét a közösségi média csatornákon. Valójában a közösségi média létfontosságú marketingeszközzé vált a vállalkozások számára, ami igényt teremtett az adaptált munkaköri pozíciókra.
Mit csinál egy közösségi média menedzser?
A közösségi média menedzserek Read more

Neked mi a személyes márkád?
A személyes márka (vagy angolul „personal brand”) a személyek által kialakított egyedi imázs, amely megkülönbözteti őket másoktól a szakmai és személyes életükben. Ez a márka tartalmazza az egyén értékeit, hitelességét, szakmai tapasztalatait, képességeit és azt, hogyan kommunikál másokkal. A Read more

A „dobozon kívüli” gondolkodás – 2.rész
Hogyan gondolkodjunk a dobozon kívülÍme néhány stratégia, amelyek segíthetnek a kereteken kívüli gondolkodásban:
- Tanuljon más iparágakatHa csak azokat a területeket tanulja meg, amelyeken közvetlenül dolgozik, az korlátozó lehet, mert csak a dolgok hagyományos állapotával ismerkedik meg. Bár jó, Read more

A „dobozon kívüli” gondolkodás
A „dobozon kívüli gondolkodás” kifejezés magában foglalja a problémák kreatív megközelítését a hagyományosabb gondolkodásmóddal szemben. Ez magában foglalja a probléma más szemszögből való szemlélését, és segíthet hatékony megoldások létrehozásában. Ha megtanul a dobozon kívül gondolkodni, az előnyös lehet a Read more

Mi az a márkapozíciós stratégia? (És hogyan készítsünk egyet)
Azok a vállalatok, akik erősen szeretnének fenntartani ügyfeleikkel kapcsolatot, fontolóra vehetik, hogyan tehetik emlékezetessé márkaépítésüket. Annak érdekében, hogy továbbra is kézben tartsák a márka narratíváját, a vállalatok hosszú távú tervet dolgoznak ki, magukban foglalják egy márkaimázs kialakítását. Azok a Read more