Blog

Blog

Kreatív stratégia, a mindennapjaink alapja

A kreatív stratégia az egyik legfontosabb elem egy reklámügynökség munkájában, hiszen meghatározza, hogyan fogják kommunikálni az ügyfelek brandjét vagy termékét a célközönség felé.

Íme néhány példa kreatív stratégiákra:

1. Humor alapú kampány:

  • Cél: Egy vidám, humoros hangvételű kampány kialakítása, Read more
creative manager

Mi a feladata a kreatív managernek?

Erről már többször írtunk, de mivel újra felmerül kérdésként, így összegyűjtöttük őket neked.

A kreatív manager vagy kreatív igazgató szerepe és feladatai szorosan kapcsolódnak egy reklámügynökség vagy kreatív stúdió működéséhez. A főbb feladatok és felelősségek közé tartoznak:

1. Kreatív Read more

mesterséges intelligencia

Egy kreatív szakember és a mesterséges intelligencia mindennapjai

Egy kreatív szakember és a mesterséges intelligencia (MI) algoritmusának együttműködése sokféle módon valósulhat meg, attól függően, hogy milyen területen tevékenykedik a szakember (például író, képzőművész, zeneszerző stb.). Itt van néhány általános módja annak, hogy egy kreatív szakember hogyan dolgozhat Read more

Mesterséges intelligencia – társ a mindennapokban?

Biztosan Te is elgondolkoztál már azon, hogyan tudunk kapcsolódni egy „algoritmushoz”.

A kreativitás és a mesterséges intelligencia (MI) kapcsolata egyre inkább az érdeklődés középpontjába kerül, mivel az MI technológiák fejlődése új lehetőségeket teremt a kreatív iparágakban. Íme néhány mód, Read more

mesterseges intelligencia _ hirdetes

Hirdetések a mesterséges intelligencia korában

A mesterséges intelligencia (MI) jelentős hatást gyakorol a reklámiparra, számos területen növelve a hatékonyságot és a kreativitást. Az alábbiakban bemutatok néhány konkrét példát és módszert, amelyekkel az MI hozzájárul a hirdetési folyamatokhoz:

1. Célzott hirdetések

boldog munka

Hogyan legyünk boldogok a munkahelyen

A munkád az, ahol általában a legtöbb órát töltöd a héten, ezért elengedhetetlen, hogy örömödet leld benne. Ha megtanulod, hogyan legyél boldogabb a karrieredben, az javíthatja a munkával való elégedettséget, és motiválhat a karriered folyamatos fejlődésére. Ebben a cikkben Read more

mesterséges intelligencia

Hogyan kapcsolódik össze a kreativitás a mesterséges intelligenciával?

Az MI és az emberi kreativitás közötti kapcsolat dinamikus és kölcsönös. Az MI nem helyettesíti az emberi kreativitást, hanem kiegészíti és támogatja azt. Az emberi kreativitás továbbra is kulcsfontosságú lesz, az MI pedig eszközként szolgálhat a kreatív folyamatok új Read more

social-media-manager

Mit csinál egy közösségi média menedzser?

A közösségi média menedzserek felügyelik a márkák jelenlétét a közösségi média csatornákon. Valójában a közösségi média létfontosságú marketingeszközzé vált a vállalkozások számára, ami igényt teremtett az adaptált munkaköri pozíciókra.

Mit csinál egy közösségi média menedzser?

A közösségi média menedzserek Read more

személyes márka

Neked mi a személyes márkád?

A személyes márka (vagy angolul „personal brand”) a személyek által kialakított egyedi imázs, amely megkülönbözteti őket másoktól a szakmai és személyes életükben. Ez a márka tartalmazza az egyén értékeit, hitelességét, szakmai tapasztalatait, képességeit és azt, hogyan kommunikál másokkal. A Read more

dobozon kivuli gondolkodas

A „dobozon kívüli” gondolkodás – 2.rész

Hogyan gondolkodjunk a dobozon kívülÍme néhány stratégia, amelyek segíthetnek a kereteken kívüli gondolkodásban:

  1. Tanuljon más iparágakatHa csak azokat a területeket tanulja meg, amelyeken közvetlenül dolgozik, az korlátozó lehet, mert csak a dolgok hagyományos állapotával ismerkedik meg. Bár jó, Read more