Egy digitális marketing menedzser pozíciót betöltő személy több kampányban navigálhat a marketing osztályán, beleértve:
Közösségi média marketingkampányok: a közösségi média marketingkampányok egy vállalat üzenetének kifejezésére vagy termékeinek vagy szolgáltatásainak különféle közösségi platformokon keresztül történő hirdetésére összpontosítanak. Ezek a kampányok tartalmazhatnak képeket, videókat és történeteket tartalmazó hirdetéseket.
Tartalommarketing kampányok: a közösségi média marketingjét beépítheti a tartalommarketing kampányokba, de a márkaismertség előmozdítása érdekében cikkeket, webhelyvideókat vagy podcastokat is tartalmazhat.
E-mail marketingkampányok: sok fogyasztó feliratkozhat e-mailekre a vállalat webhelyén keresztül, ami lehetővé teszi, hogy marketing anyagokkal, például hírlevelekkel és értékesítési hirdetményekkel kapcsolatba lépjen velük.
Keresőmotor-optimalizálási (SEO) kampányok: a SEO marketing erőfeszítések magukban foglalják a webhelyek optimalizálását, hogy növeljék helyezésüket a keresőmotorok eredményoldalán (SERP), és növeljék a webhely forgalmát. Az ilyen típusú kampányok tartalmazhatnak kulcsszavakat és tartalmakat, például blogbejegyzéseket.
Pay-per-click (PPC) hirdetési kampányok: a PPC-reklámozás az, amikor a vállalat minden alkalommal fizet, amikor a felhasználó a hirdetésére kattint. Ez a marketing erőfeszítés több organikus forgalmat ösztönözhet a vállalat webhelyére keresőmotorokon vagy harmadik felek webhelyein keresztül.
A digitális marketing menedzserekkel szemben támasztott követelmények
A digitális marketingmenedzser pozíció megszerzése különleges követelményeket támaszthat attól függően, hogy milyen szerepkörben dolgozik
Oktatás
A belépő szintű digitális marketing menedzserek gyakran marketingből, reklámozásból vagy egy kapcsolódó területen szerzett diplomával rendelkeznek. Egyes munkaadók előnyben részesítik azokat a jelölteket, akik mesterfokozattal vagy speciális képesítéssel rendelkeznek.
Diplomát szerezhet különféle releváns tudományterületeken, beleértve az üzleti adminisztrációt, az információtechnológiát és a webdizájnt. A digitális marketing menedzserek általában a következő területeken tanultak kurzusokat:
Kódolási nyelvek
SEO
E-kereskedelem
Webelemző eszközök
Tartalomírás és marketing
E-mail marketing
Te melyik területről érkezel?