15 legfontosabb készség egy digitális marketingszakértő számára – 2.rész

digital marketing

Az előzőekben az első 8 készséggel ismerkedtünk meg, lássuk a következőket

  1. Felhasználói élmény kialakítása
    A felhasználói élmény tervezési ismeretei gyakran hasznosak webhelyek és alkalmazások létrehozásakor. Ezek a készségek segíthetnek a digitális marketing szakembereinek olyan stratégiák kidolgozásában, amelyek révén a felhasználóknak kiváló élményt nyújthatnak egy márkával vagy vállalattal való online kapcsolattartás során. A felhasználói élmény digitális marketingjének célja az ügyfelek lojalitásának növelése, az elkötelezettség ösztönzése és a vállalat növekedésének elősegítése. A felhasználók érzelmileg kapcsolódhatnak a márkához és a termékekhez, ha egy vállalat sikeres felhasználói élményt valósít meg digitális platformjain. A felhasználói élményhez szükséges készségek a következőkben segíthetnek:

Termékprototípusok létrehozása a felhasználói élményről szóló visszajelzések fogadása érdekében
Információk rendszerezése, hogy segítse a felhasználókat a termékekben való navigálásban
A felhasználói élményben megvalósítandó felhasználói igények kutatása és azonosítása

  1. Tartalomalkotás
    Egy professzionális tartalommarketing-szakértő jellemzően digitális marketingstratégiákat tervez és fejleszt ki a vállalat ügyfélkörének bővítése és a jelenlegi ügyfelek megtartása érdekében. Az innovatív és tetszetős tartalom használata kiváló online felhasználói élményt biztosít az ügyfelek számára. Tartalomkészítési készségeit felhasználhatja vonzó videók, írott tartalmak és képek készítésére, hogy javítsa digitális marketingtechnikáit. A tartalomkészítési készségek hasznosak lehetnek a következők létrehozásához:

Weboldal nyitóoldalai
Közösségi média posztok
Blogbejegyzések és e-mail kampányok

  1. Programozási nyelvek
    A programozási készségek olyan technikák, amelyek kódolási nyelveket használnak a számítógépek, alkalmazások vagy weboldalak működőképességének biztosítására. Programozási nyelvek kódolják a digitális berendezéseket, technológiát és szoftvereket. Ezek a nyelvek segíthetnek a webhelyek funkcióinak megtervezésében, a mobilalkalmazások megjelenésének kialakításában és az adatok rendszerezésében a felhasználói élmény javítása vagy a meglévő alkalmazások frissítése érdekében. A digitális marketing programozási nyelvtudása magában foglalhatja:

Kód írása az alkalmazások és weboldalak felhasználói felületének létrehozásához
Különböző típusú programozási nyelvek ismerete adott termékekhez
Problémamegoldó képességek használata hibák vagy teljesítményproblémák javítására

  1. Stratégiai tartalomtervezés
    A stratégiai tartalomtervezési készségek segíthetik a digitális marketing szakembereket a marketingkampányokhoz szükséges tartalom létrehozásának tervei kidolgozásában. A digitális marketing tartalom stratégiai tervezése javíthatja a vállalkozás online jelenlétét és elősegítheti a márkaismertséget. A stratégiai tartalomtervezési készségek a következőket foglalhatják magukban:

Ötletek készítése innovatív tartalomhoz vállalkozások számára
Digitális tartalom ütemezése digitális médiaütemező szoftver segítségével
Piaci trendek kutatása különböző médiacsatornák tartalomtervezéséhez

  1. Automatizálás
    A marketingautomatizálási készségek használatának megértése segíthet a digitális marketinges szakembereknek a gyakran alkalmazott marketingfolyamatok egyszerűsítésében. Az automatizálási készségek magukban foglalják a szoftverek megfelelő navigálásának ismeretét a közösségi médiában való közzététel automatizálása, az e-mail kampányok kézbesítése és a közönség elköteleződésének nyomon követése érdekében. Az automatizálási szoftver a következőket is magában foglalhatja:

Az ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel a közösségi média funkcióival, például tetszésnyilvánításokkal és megjegyzésekkel
Adatelemzés gyűjtése és tárolása leadek generálásához
A marketingkampányok teljesítményének nyomon követése

  1. Márkafejlesztés
    A digitális marketing szakember a márkaépítési készségeket beépítheti marketingstratégiájába, hogy segítsen a vállalkozásnak azonosítani, fejleszteni és létrehozni egy márkát. A digitális marketing a márkafejlesztés segítségével növelheti a termék ismertségét és növelheti a közönség elérését. A márkaépítési készségek magában foglalhatják a következők létrehozását:

Logók
Termékcsomagolás
Reklámkampányok

  1. Képszerkesztés
    A képszerkesztési ismeretek hasznosak a webhelyek és a közösségi platformok bejegyzéseinek marketingtartalmának létrehozásakor. Fontos megérteni, hogyan lehet professzionálisan javítani a képeken, hogy egy vállalkozás kiváló minőségű megjelenítést biztosíthasson termékeiről, szolgáltatásairól és értékeiről. A képszerkesztő készségek a következőket foglalhatják magukban:

Képek korrekciója a márkaszínekhez igazodva
Képek körbevágása a webhelyek és közösségi bejegyzések méretének megfelelően
Foltjavító eszközök használata a háttér zavaró tényezőinek eltávolítására a képen

Persze mindenhez (is) mi sem értünk, ezért dolgozunk egy-egy terület szakembereivel.

Kiszerveznéd a kampányaidat? Online marketing és kreatív csapatunk örömmel várja a találkozót. Kezdjünk bele a közös munkába!